Tema: Re: Automatine bankininkyste
Autorius: Sail
Data: 2010-02-26 13:19:05
Automatiniams pavedimams aisku. O va banko israso automatinis importas i
buhalterija kelia viena problema - kaip sudengti automatiskai apskaitoj
kabancias saskaitas su gautais banke mokejimais. Nera informacijos (bent jau
normaliu formatu) uz ka gaunami pinigai.

O be tokio sudengimo kaip ir nera labai prasmes importuoti banko infos i
apskaita.

Kaip ir minejau, jei naudosi Swedbanko Telehansos programa, nereikes
uzsiimineti pornografija su internetiniais puslapiais. Turesi normalia
duombaze duomenu paemimui.