Tema: Re: Sveiki, kiek gali kainuoti tokia sistema?
Autorius: Laimis
Data: 2009-02-20 12:55:39
Rimantas Liubertas rašė:
>  > Tik turek galvoj, kad yra 20-30 kartu didesne tikimybe, kad po to
> freelancerio
>  > darbo teks ieskoti kito freelancerio ir kisti dar daugiau pinigu,
> taisant jo klaidas;)
>
> Būtų įdomu tokios tikimybės pagrindimas.

Remiantis tokia gana tvirta prielaida, kad tai sistema besitaikanti prie
proceso (bus reikalinga nuolatinė priežiūra, derinimas; imho naivu
įvertinti tokią sistemą vienakartinio darbo kaina), tai freelancer'iškas
modelis, bendru, gana tipišku atveju (na man pasakė, sumečiau ten
atsipūtęs ką reikia ir kaip reikėjo, pinigus gavau ir atsikabinkit) toks
ir gali būti (panašiai "atsirūgti")...
Nors kita vertus, tai čia jau pačio užsakovo suvokimo/požiūrio reikalas
(jei nėra deramo supratimo apie tai kokia (imli, atsakinga) sistema bus
ir be ypatingų (kokybės) reiklavimų ir garantijų ieškoma kas "sukaltų"
darbelį per mėnesėlį...), tai kodėl gi ir ne...