Tema: Re: SQL bulk insert beda
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2009-02-18 19:25:09
    Nebandziau, cia siaip mintis, man rodos pagal kazkokius nustatymus dirba
MSSQL, bent jau ms access pagal sistemos nustatymus, tai jei sistemoje
nurodyta kad turi but taskas supras taska o jei kablelis tai kableli, gal
tas ka pades...

    Kitas dalykas gali parasyt programele kuri automatiskai perbega
direktorijoj per visus failus ir replacina...