Tema: Re: C# ir docx
Autorius: BrunoX
Data: 2009-02-08 14:51:05
Tai ir dabar galima daryti ta pati. docx yra zipinti xml. Vieni xml apraso
stiliu,
kiti resursus, fontus, document.xml sedi pati dokumento informacija.
Jei reikia sugeneruot duomenis i sablonine forma, tai pakanka keist
document.xml.
Ka ir kaip keist galima pasiziuret papildzius forma ir palyginus su
nepildyta arba
skaityt microsoft'o docx standarto aprasymus.
Bent jau toks variantas isbandytas su PHP. Sablonai buvo su logotipais,
paveiksliukais
i reikiamas vietas istatomas tekstas.
Su C# seniau bandytas Open Xml Docx komponentas.