Tema: Re: Visual C++
Autorius: All Binary
Data: 2009-02-05 10:44:59
Jeigu idomu, galiu smulkiau papasakot:

- i jau sukurto ir veikiancio projekto forma reikejo iterpti papildymus.
- tam reikejo papildomai iterpti pacio microsofto includa
- #include direktyva irasiau tos formos *.cpp byloje
- gavau pranesima (mano pirma zinute), kad tas includas ignoruojamas...
- priverciau "per jega" is naujo atlikti headeriu precompiliacija, tada tas
perspejimas dingo,
o redaktorius "find declaration" netgi surasdavo sekmingai declaracijas, bet
vis tiek gaudavau kompiliavimo  klaida "undefine ....."

tik "isvartes" visa projekta, pastebejau kad jame visi includai kazkodel
surasyti kitame *.h file, o jau sis irasytas mano taisomame *.cpp

taip ir padariau - viskas veikia! tai bent  istorija...

"ledasl" <root@localhost.local>