Tema: Re: Dopingo naujienos
Autorius: Tomas
Data: 2018-01-26 12:54:02
Man tai malonu. Kai man nesibaimina skolint, sako ok, "kiek tau reikia, jokiu problemu".
Ir malonu kad lietuviai ishlaisvino Klaipeda nuo suzhverejusiu prancuzu, ir kad tie tavo proteviu nesukureno krosnyse. Patys tai nesugebejo ishsivaduot nuo priespaudos, ka? Ar nemanai, kad turetum gerbt ishvaduotojus?
Nelabai malonu tik turet alkasha kaimyna, kuris nesigydo. Reikia sharvo duris pirktis, signalizacija - vienos ishlaidos.