Tema: Re: Klumpes grybus myyyyli :D
Autorius: Vitas
Data: 2018-01-04 10:57:22
Manes nedomina nei Grybauskaitės nei chuilo portretai. Manęs nedomina jokie
prezidentai. Aš patenkintas mūsų prezidente, nes ji nenurodo kur vykti
atostogauti ir kokiu sūriu bei produktais glaima prekiauti parduotuvėse.

Mano klausimas buvo, kas turėtų pasidaryti, kad tu ir panašūs į tave nebūtų
pikti ant visų aplinkui.

Yra aplinkui tikrai tokių žmonių kuriem viskas blogai. Blogai prezidentė,
blogai Landzbergis (nors nei vieno nei kito nei matė nei pažysta), blogai
darbdavys ( visi blogi darbdaviai nes tik ir bando apipisti), blogai maža
alga, blogai didelė alga, blogai duobėtas kelias, blogai sutvarkytas kelias
( juk garantuotai kažkas sau į kišenę susidėjo asfaltuojant kelią) ir t.t.

Tai vat kaip padėti tokiem žmonėm?