Tema: Re: Pagelbesiu
Autorius: Gintas <Dieve, apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2017-11-18 14:30:47
Reiktu apsispresti del "verkimo savokos"

LR verkia, kad negali skirti lėsų Vilkaviškio naujos sporto salės statyba (6mln Eur), tačiau anot taves visiškai neverkia kasmet po 600mln Eur padovanodama.

Kasmet 100 NAUJU sporto salių padovanojame, su rusais zadame bendradarbiauti ir dėl to nei kiek neverkiame :)

Cit : "„Neabejoju, jog darbus baigtume per metus laiko, tik šiandien tam neturime pinigų. Bandėme finansų gauti per „Interreg“ programą – nepavyko. Dabar svarstome lėšų pritraukti per bendradarbiavimą pasienio zonoje su rusais. "

https://www.15min.lt/verslas/naujiena/kvadratinis-metras/nekilnojamasis-turtas/pajuokos-objektu-tapusi-sporto-sale-vilkaviskiecius-varo-i-nevilti-973-882108