Tema: Re: Apgavau vaiką - kokia išvada
Autorius: Yvl
Data: 2017-11-15 16:07:01
gal tame, kad bisk salis su 80mln gyventoju yra VOS VOS su didesne pramone
nei salis su 3 mln.? ar tu cia labai nori grizt prie naturinio ukio?
Indai visi su TATA vazineja. ir ka?

"Gintas"  wrote in message news:ouhhg6$20h$1@trimpas.omnitel.net...

prie ko kazkokia ekonomija? Ka ir kur as tavo manymu matuoju? Faktas tas,
kad ner (baveik) lietuvio troboje lietuvisku spaudu pazymetu daiktu. Kitu
valstybiu zenklu-kruva. Vokiecio troboje-vokisku spaudu pazymetu daiktu
apsciai. Kame to priezastys pats spresk :)