Tema: Re: Ziurek Gintai
Autorius: Gintas <Dieve, apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2017-11-06 10:30:44
o kokius turi?

Klausiu stai ko: ka namuose turi pagaminto Lietuvoje, ant kurio ir po eiles metu dar matosi zenklas, kad tai pagaminta Lietuvoje?  (kalbant ne apie maisto produktus)

isvardink bent penkis  tokius daiktus, juk tai nebus daug tokiai valstybei, kaip Lietuva?

Ausinant vis cia burnas apie ta Lietuvos produkcija, bet pavardint niekas nesugeba :)