Tema: Re: Rajonas
Autorius: Tomas
Data: 2017-10-28 13:29:00
Tie namai, kuriuos mes perėmėme iš žydų, kai mes juos nužudėme – aš kalbu „mes“, nes mūsų artimieji žudė, mūsų seneliai ir jų kaimynai – dabar tie namai tuštėja, nes kiekvieną dieną iš Lietuvos į Vakarus išskrenda po lėktuvą jaunų žmonių.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/alma-littera-is-prekybos-isima-r-vanagaites-knygas.d?id=76182291