Tema: Re: Hiapi pypl
Autorius: Audrys
Data: 2017-10-26 07:10:18
nu koks dar daunas pasidziaugs amenox'o paveiksliukais jei ne debilas
bronco.....

On 2017-10-25 23:35, amenox wrote:
> Išmintingas tautos vadas vedantis laimingą tautą į šviesų rytojų, kartina
> maslom.

Priminė anekdotą apie Leniną :)

Vyksta CCCP kažkoks vsesojuznas pionierių konkursas, konkurso tema "Koks
Leninas buvo geras!". Pionieriai turi apklausti bolševikus veteranus ir
sužinoti kuo daugiau istorijų ta tema ir užsirašyti. Tai vienas
pionierius susirado seną bolševiką pensininką, kuris asmeniškai Leniną
matė ir prašo papasakoti ką nors apie "Koks Leninas buvo geras". Senukas
pagalvojo pagalvojo, kažką prisiminė ir pasakoja atsiminimus:

- Pamenu iškart po revoliucijos tarnavau aš apsaugos kuopoje ir kartą
saugojau patį Leniną! Vieną rytą stoviu aš sargyboje Lenino
apartamentuose ir saugau įėjimo duris, kad liaudies priešai nepraeitų! O
Leninas tuo metu prie veidrodžio su skustuvu barzdą skutasi. Ir tuo metu
staiga užbėga į kambarį mažas berniukas, prieina arčiau, sustoja,
pakelia galvytę ir žiūri į Leniną. O Leninas nieko nesako, skutasi
barzdą ir žiūri į berniuką neatitraukdamas akių... Vis žiūri ir skutasi,
skutasi ir žiūri.... Po kelių minučių staiga nustojo skustis, padėjo
skustuvą ir nuėjo.

Tyla. Bolševikas daugiau nieko nepasakoja.

Pionierius nustebęs:

- O, tai kur istorijos pabaiga? Kame čia tas Lenino gerumas pasireiškė
šioje istorijoje be pabaigos?

- Kaip kame???!!! Juk, galėjo jis berniukui per gerklę su skustuvu
brūkštelėti!!!