Tema: Re: Ka manot?
Autorius: amigo
Data: 2017-10-03 22:31:50
tokia sodu bendrija sunku suvaldyti is apacios, t.y kad demokratiskai kas nors ivyktu - reikia ne viena ara apshikti rakiem. Visais kitais atvejais pirmininkas daro ka nori, ar ka jo sebrai nori.

valstybe tai zymiai didesne sodininku bendrija. Ten turi istysai 100 metu shikti, kad kas pozytivaus ivyktu.

cia ir ateina jav generolai. Jie ir i ES gali istumti, ir i NATO, ir 2% BVP i JAV biudzeta gali pervesti.

o tu eik registruokis, stovek eileje, balsuok, dar ir rinkejo kortele pats atsispausdink.

Grybauskaite gali tau shikti ant galvos atsisedusi ir nieko tu nepadarysi. O paksius isleke kaip muse is barsciu.