Tema: Re: Made in Lithiania
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-10-02 07:26:26
O tai koks skirtumas - turime kazka namie ar ne? Pas baltarusius gal tikrai
daugiau namu ukyje savo gamybos daiktu - bet ar keisciausi su jais vieotmis,
abejoju. Pas akmens amziaus zmogu isvis viskas "Made in ola", bet į jo vieta
nenoretu net baltarusas. Mano imone irgi gamina produkta, kuris virtualus ir
ant kurio raidyciu neuzklijuosi. Ir lietuviskame namu ukyje sunkiai ji
rasi - ar tai reiskia, kad mes nieko nesukuriame?

P.S. Nesu megejas daiktais apsikraut, pazistami net juokias, kad jei ne
šeimos nariai, mano namai atrodytu kaip viešbutis. Gal todel namie esančių
lietuviškų/importiškų  daiktų santykis labai nenormalus - pas mane
santykinai tikrai labai daug Lietuvoje pagamintos produkcijos. Bet tai nieko
nereiškia.