Tema: Re:DELFI - Lietuvos Socialdemokratų partijai nusprendus trauktis iš valdančiosios koalicijos, vyriausybėje ir Seime nuo pirmadienio ryto karštligiškai ieškoma būdų, ką daryti toliau. Tačiau įspėjimai apie neišvengiamą Sauliaus Skvernelio vy
Autorius: S.Vyt
Data: 2017-09-27 06:30:23
Tip, ko gero siandien konservatoriai surinktu kaip niekad daug
 balsu, ir tik todel, kad jie aiskiai isreiskia savo pozicija
 rusijos klausimu. Ju pozicija aisku teisinga, bet problema tame,
 kad yprastai budami padorus, jie prasti ekonomistai ir daro
 sprendimus trumparegiskus. Tai toks 50/50. Beje, kaip del
 ignalinos atomines, statytu ar ne? Rinkimams kaip ir kariuomenei
 isleistos lesos didzia dalimi gryzta atgal i biudzeta ivairiais
 pavidalais, skatindami ekonomika, tad tokiu islaidu nereikia
 labai bijoti.

--

S.Vyt//e39 dizeliuks

----Android NewsGroup Reader----