Tema: Re: Katalonijoje neramumai
Autorius: Tomas
Data: 2017-09-21 14:20:04
Gerai jau gerai, vertinu, kad pradedi suprast mano tekstu turini tarp eiluciu.
Girdi, yra vienas variantas katalonams. Pasistatyt keleta lenino paminklu, ir po keliu dienu pradet verkt, kad fashistai nugriove ir juos skriaudzia. Tuomet atvarys zhali zhmogeliukai ir sutvarkys viska kaip reikia. Bus visi duchovni skriepai - 1937-ais kartu priesh fashistus kovojo, dabar dar paminklai, et.... Galesit ir kaip analogija su krymu kaishiot, jauti? No pasaran, vatiniai! Dar gal kartais atkapstys rusu mokslininkai, jog maskvos kunigaikshtis padejo su maurais kovoti - bus ishvis ledas, iskonno russkije ziemli.