Tema: Re: Ja drugoj takoj strany ne znaju
Autorius: Gintas
Data: 2017-09-19 22:26:29
Artimuosiuose Rytuose viešintis JAV vadovas George'as W. Bushas pareiškė, jog Izraelis turi nutraukti 1967 m. užgrobtų Izraelio žemių okupaciją tam, kad būtų sukurta „perspektyvi“ palestiniečių valstybė, praneša BBC.
Visą straipsnį galite rasti http://www.tv3.lt/naujiena/179184/g-bushas-izraelis-turi-nutraukti-arabu-zemiu-okupacija