Tema: Re: Drauga skriaudzia
Autorius: S.Vyt
Data: 2017-09-12 23:21:27
Man gaila ukrainieciu kurie zuva nuo rusu tanku aplink donecka.
 Pas "sukilelius" tanku daugiau nei vokietijoj, prancuzijoj ir
 belgijoj kartu paemus. Turbut turguje nusipirko.

O Saakasvilis nera esmine politine figura, jis nemazai nuveike ir
 gruzijoj ir odesoj mazindamas korupcija, parode pavizdi, kad
 istatymai parasyti visiems, iskaitant turtuolius. Bet isskyrus ji
 pati, man kiek neramina jo noras buti demesio centre,
 savanaudiskumu jo nera kaip apkaltinti, kvailumu irgi sunku.
 Dabartine jo veikla kazkokia klaunada, kuri is esmes niekam
 nedaro jokios zalos.

--

S.Vyt//e39 dizeliuks

----Android NewsGroup Reader----