Tema: Re: Ar greit jis padvës?
Autorius: Bone Daddy <
Data: 2017-09-09 12:10:52
rusai pamiršo, kad pasaulyje yra dar keli milijardai žmonių, o geležinė
uždanga ne veikiot.

"S.Vyt"  wrote in message news:op0b0f$6af$1@trimpas.omnitel.net...

Kinija zimbabve pasirode normalus eksporto partneriai, akivaizdu
kad galim be nuostoliu apsieiti be rusijos. Kam mums but
santazuojamiem, zeminamiem, verciamiem elgtis pagal ju norus, kai
galim apsieiti be to ir eksporto i rusija? Nu rusijos sankciju
nukentejo rusijos zmones o ne lietuvos zmones, pvz mano pajamos
tik kyla per paskutinius 3-4 metus, faktiskai padvigubejo, bet
cia daug ir mano paties nuopelnu, nuoseklaus darbo rezultatas
siekiant savo tikslu.

--

S.Vyt//e39 dizeliuks

----Android NewsGroup Reader----