Tema: Re: Re: Kiek Ć°akĆø reikia duot uĆ¾ toki Ć  frazƦ?
Autorius: nelabs
Data: 2017-09-06 00:06:44
tu primesk, as neteisinu ka pridirba karuose marodieriai ir
prievartautojai, bet yra niuansas - bolshevikai neuzpuole Vokietijos.
kas pirmas lindo, tam ir kersto furija. Lygiai taip pat, kaip suomiu
tyciojimasis is rusu lavonu.
Izraely geguzes 9 laikoma pagarboj. Nes jie zino, kas laimejo, ir kas
galejo atsitikti su zydais, jei ne vargsu rusu aukos del "nemokejimo
kariauti", kuo gali dziaugtis ta tema tik ... nesinori vartoti
necenzuros.