Tema: Re: Priešingai – lietuvius jie laikė okupantais.
Autorius: Tomas
Data: 2017-09-03 10:48:01
Isipareigojimus oasirasho su tikslu vykdyti, o ne gerbti. Amvasadoriu konferencija nebeegzistuoja, Tautu Sajunga - irgi. Tai.... Isipareigojimus kam? Net tie vokieciai, kurie buvo nepatenkinti nebeegzistuoja, aplamai ten kokie nors vokieciai ten - ruskiai pasistenge. Gal dar pasiulysi gerbti isipareigojimus, pasirashytus su TSRS bei III Reichu?

Citata ish to paties straipsnio:
"Sukilimas buvo organizuojamas Lietuvoje, jame dalyvavo savanoriai kariai iš Lietuvos. Maža to, tai vyko su Vokietijos palaiminimu. "

Be to, Vokietija i tas teritorijas po shiai dienai pretenziju nereishkia. K;aipedos vokieciai - irgi nereishkia nepasitenkinimo. Taigi, noreciau pastebeti, kad tai visishkai ne toks atvejis, kaip Krymo okupacija. Nebuvo nei Ukrainos palaiminimo, nei Tautu Sajungos, krymieciai - pikti sedi be elektros ir vandens, Ukraina turi pretenziju i teritorija, ivairios ten tautu sajungos bei organizacijos Rusijos teisiu i ta pusiasali nepripazhista ir mano jog tai neteiseta - faktai, kuriu nepaneigsi.