Tema: Re: Kainu augimas vis sparteja
Autorius: MRT
Data: 2017-08-31 22:54:34
> P.S. Specialiai paziurejau - labai gerai sutampa laikas. Tuo metu tevo
> alga be priedu ir destytojavimo (kas isimtis) buvo 160 rubliu. Dabar
> butu apie 1700 į rankas. Reiskia nupirkti studentui sunui pietus uz
> rubli jam dabar kainuotu 10 euru. Eikit nahuj su tokiu pigumu, o su
> tokiais mano poreikiais butu pasiuntes dar toliau.

As tais metais jau buvau savarankiskas malakasosas, tai tikrai nepamenu.
Tuo metu nei man stovejo, nes zoles zalumas baisiai rupejo, tai
nostalgijos nera. Bet saykim tais laikais buvo norma svetaines
sviestuvas uz dvi normalias algas.. man sakykim tas pakalnutes
modelis su 10 E14 grazus, bet ne tiek.. Vilmos 212C mage 400rub.
irgi prie buitiniu stebuklu po AM/non-FM'inio VEF'o.
Su buto laukimo gavosi vaikyste bendrike.. eile atejo, kai tevams
40 metu stuktelejo.. tam tikras maistas dzin patinka ar ne, bet
budavo siulomas "valgyk vaikeli, cia deficitas, skanu"..
Nors is esmes visai skanus tie zali zirneliai is Globus bankes..
Gal is savos varpines neteisinga taip rasyt.. bet jmj ne agronomo,
ne elektroncyko, ne sandelininko sunus as.. aj, graztu namie tai buvo..

Todel man visai tinka ta versija, kad dusia galima uz 30 rubliu
parduot, o senais gerais laikais uz tiek galejai visa menesi apsiest..
Ok, turejo tas komunizmas kazkiek pliusu, bet minusu kiek?