Tema: Re: Antraste
Autorius: Gediminas
Data: 2017-08-27 12:57:59
O kaip tuos duomenis is deziu gauti reikejo, kai separatistai pirmu
smugiu jas susirinko? Keelias dienas neiko neprileido prie katastrofos
vietos. Kur tos dezes nugule? Pas olandus ar pas rusus? Jei ten
akyvaizdus irodymai, kad numuse ukrainieciai ar kas kitas, tai kam tas
dezes slepti?

Buvo tel pokalbis kaip separu kazkuris vadukas duoda nurodyma kuo
greiciaus surast dezes. Nieko neleist i vieta kol nebus surastos dezes.
Dar pridejo, kad ju reikia vyrukams is Maskvos. Suprask reikalas labai
rimtas. Kareivukas dar perklause kaip atrodo jos, kokios spalvos.