Tema: Re: Ir pindosai nusipelne gyventi geriau!
Autorius: Gediminas
Data: 2017-08-23 17:59:09
As apie Girkina klausiau. Jis pradejo Donecko kara. Tu teigi kad Kievas
kariauja pries ukrainiecius, tai klausiu ar Girkinas yra ukrainietis? Ar
neaiskiai suformuluoju klausima? Mano guglas sako, kad jis ne
ukrainietis. Jei tavo guglas sako kitaip - pasidalink informacija. Gal
mano guglas sugedo? Reiks ziuret.