Tema: Re: Re: Kaip iÅ
Autorius: nelabs
Data: 2017-08-22 16:46:55
aiskus suvorovo-rezuno ir lzenicyno prisiskaitymo zertva, nuo kurio
atsiduoda melu ir cinizmu, kaip nuo zenono
jis negali isivaizduoti, kaip negalima pabegti arba pasiduoti.
kas yra tas pasiaukojimas ? xzn. nepriauges iki tiek.
smulkus pinigelis. mano xata krastine, mano karves, kiaules ir klumpiai
kokia dar europa ? zhopa ir krantai.