Tema: Re: Putinas >= Breznevas
Autorius: Ignas
Data: 2017-08-11 14:29:37
patyrinek lietuviu lojimo datas ir pasek rusu veiksmus pries lojima,
klausimu nebekils. cia kokios rusijos dalis yra cecenija? tai gal ir
lietuva rusijos dalis? prasom panasumus tarp isis ir cecenijos pateikt,
isis'a irgi po spalio revoliucijos "tsrs" priglaude? del krymo isvis ne
pasiteisinimas, o kazkokia nesamone, net nera ka diskutuot: o jei rusas
negali ramiai ziuret, kad pvz po salcininku savivaldybes langais
kvietkai ne tie susodinti?... siunciam zalius zmogeliukus ir aneksuojam?
normaliam pasauli, jei is kaimyno kazko nori, tai su juo bandai
draugiskai tartis, o ne "i snuki, i snuki"...