Tema: Re: Mankurtizmo spastai
Autorius: tikrasis sbalen
Data: 2017-08-07 18:51:51
vaidenasi tau gintai visur. isivaizduok, kaip klaikiai is salies atrodai
man negintui. ir alfa evaldis laiks nuo laiko atlenda ne del politikos, o
manes pakeikimo tikslais.
o.politics vyksta varzybos, kas daugiau ir itikinamiau isvadins kita
durnium ir pasiulys vaistu.
bet tai tai jau tikrai - klinikos, lovos rezimas, laseline i smegenis

Signalizacija <signalizacija.master@gmail.com> ra?e