Tema: Re: Trumpo parasas
Autorius: Gintas
Data: 2017-08-06 18:01:57
Nu ir? Smagu Lietuvai praradus tokia rinka? Svmagu vis skolintis ir didinti valstybes skola?
Beje , Aruniuk, ar pritari tam, kad Lietuvos skola ir toliau didetu?

As sankcijom nepritariu. As nepritariu tam, kad butu galima padovanot gabala zemes su visiais ten gyvenanciais valstieciais kitai valstybei, ju apie tai nesiklausus.
As nepritariu tam, kad butu galima uzpult Klaipedos krasta ir prisijungti klaipediskius, paskui aiskinant kad jie turejo but labai laimingi del sio ivykio :)