Tema: Re: zudyti korejiecius
Autorius: SVYT
Data: 2017-08-02 22:00:06
Su tavim diskutuot kaip su televizorium sovietmeciu, tik viena linija ir tos pacios trafaretines frazes. Anksciau vienas pranesejas nuo kito jas nurasinedavo, o minti suprasdavom tarp eiluciu, pagal nutylejima.
 Vat nesuprantu vieno, as esu komunistiniu ideju zmogus, nekenciu kapitalistu-monopolistu, tai kaip as galiu gerbt dabartine rusija, kur viskas mokama, ir mokslas ir gydymas ir net policija? As noriu gyvent bent kaip svedas.

Gintui kaip suprantu patinka kapitalistine pasauleziura, tokia visiskai monopoliju nereguliuojama valstybes, primenti feodaline santvarka, kur feodalui galima viskas, jam istatymai nerasyti, jis klauso tik savo barono, pries ji klaupiasi, moka jam mokescius. Tie feodalai kurie bande gincytis arba sedo i kaleima ilgam, arba buvo nuzudyti.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/