Tema: Re: Izraelio parlamentas geguzes 9 iteisino kaip valstybine svente
Autorius: Tomas
Data: 2017-07-28 23:23:07
Butu neblogai, jei ant senatves pagaliau pradetum skirti viena dalyka: ww2 ir karas priesh nacistine vokietija (aka didysis tevynes karas) - tai ne tas pats.
Geguzhes 8 ar 9 man shiaip px. Mane tenkina ta versija, kad keitelis pasirashinejo kapituliacija geguzhes 8-tosios vakare, 23:43 laiku, maskva kitoj laiko juostoj, ir tuo metu ten jau buvo geguzhes 9-toji.
Zhydai - kaip pazhiuresi. Zhiurek, vakare tamsioj tarpuvartej prie taves prisipisa keli gopnikai, pradeda nurinkinet cigaretes, auksini laikrodi, duoda niuksu, papurshkia zyklon B duju i nosi, o tu stovi ir myki paklusniai, ir galvele linksi. Tada atbega tokie gerieji karatistai, supyzdina gopnikus, nuvalo snargli tau su skepetaite ir palydi iki namu. Tai ar cia tau yra poreikis shvesti tai, ar norisi? O ko pats stovejai ir mykei kaip avinas, kur cia tavo vaidmuo toj pergalej?