Tema: Re: Krym nash
Autorius: SVYT
Data: 2017-07-28 00:08:31
Kryme vasara nebuna blogo oro.
Rusija tuo maitina pazadais, va pastatysim tilta tai jau bus zmoniu. Nes entuziatai bande pries pora metu atvykti, labai atsikando tuo "krym nas", eiles prie kelto po 3 paras, kainos kryme dideles, elektra dozuojama, vanduo irgi tik juros.
 Nebus Kryme niekad tiek zmoniu kiek budavo, rusai turi savo Soci, su olimpiadai pristatytais barakais, o kas nori visko iskaiciuoto, vel turkija draugai, afrikoj irgi ramiau darosi, o ir krize koreguoja atostogu kryptis, vel vaziuos, kaip iprate i miskus gert, triuksmaut. Kiekvienam turinciam ezera kaime yra po pirciu kompleksa- pigu, nieks nekreipia demesio i girtu isdaigas.
Krymas rusams del sevastopolio reikalingas, dar vieno kurorto jiems nereikia.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/