Tema: Re: Gieros naujienos zashkalivayut
Autorius: Lapinas
Data: 2017-07-25 19:43:38
Užknisot. Mano močiutė daug pasakojo apie tuos laikus: stribai buvo
išimtinai rusai, atsiųsti čionai. Vietos gyventojai prie stribų nesidėjo,
nes stribai, buvo tie, kas žudė. Miškiniai žudė ir stribus, ir kolaborantus.
Tai tarp kolaborantų buvo ir lietuviai, ir rusai, ir žydai, ir lenkai
(dzūkijoj), bet dar sykį pakartoju, vietiniai gyventojai, nepriklausomai nuo
tautybės, į stribus nėjo.
Daug aš girdėjau pasakojimų, ir močiutė neminėjo miškinių geru žodžiu, sakė,
kad jie buvo žvėrys, bet stribai irgi buvo žvėrys, o skyrėsi nuo miškinių
tuo, kad buvo rusai.