Tema: Re:Man jau p*hui
Autorius: SVYT
Data: 2017-07-20 22:59:41
Nu, is sumoketu mano mokesciu mano vaikai lanko darzeli, mokykla, mama gauna pensija, mes visi lankomes pas gydytojus, mus saugo policija, visa respublika kariuomene. Kame beda?  Piktina kainos? Nepirk jei tau brangu, neuzdirbi pakankamai? Keisk profesija, ar vaziuok i kita sali kur moka daugiau uz tavo zinias ir sugebejimus.
Juk amerikoj emigracija is detroito i los angeles nesiskaito emigracija, o siuo metu ji vyksta masiskesne nei lietuva i airija, siuo metu mes viena salis ir galim gyvent ir dirbt kur norim.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/