Tema: Re: Atsakas i melagystes
Autorius: Gintas
Data: 2017-07-18 18:46:34
Nu man ne px, kieno isakymus tas legionas vykdė. Pasiteiravau: kas isakinejo legionui?  Tamsta to nezinai ar nenori sakyt paprasciausiai?
2klausimas: manai, kad karo metu nebuvo partizanu, jei sakai, kad , cit:"Kol nebuvo uteliu - nereikejo nei partizanu, nei SS legiono "?
3kl. neatrodai pats sau kvailokas?