Tema: Re: 2%
Autorius: Gintas
Data: 2017-07-04 00:44:39
Bronco cia aktyviausiai narsantis po rusiskus tinklapius ir platinantis ju info. Ir juokinga ir apmaudu, kad tarp tarp cia esanciu didziu Ukrainos draugu-pasirodo nera suprantanciu ukrainietiskai :) . Nieks neideda citatu ukrainietiskai, nuorodu i ukrainietiska kalba. O va rusiskai-pilna, vatinis Bronco tuom pasirupina.