Tema: Re: Teks padet
Autorius: Juozas K.
Data: 2017-06-17 22:16:04
"tikrasis sbalen" <netikekit@ne.lt> wrote in message
news:oi3pk0$75j$1@trimpas.omnitel.net...
> jeigu nesupratai, teks anekdota paaiskinti atviru tekstu - man nepatinka
> pats bendravimo principas "vergas - seimininkas, o ne konkretus Ivanas ar
> Semas. Norint ddel akiu pavaidintu kazkoki nuomoniu nesutapima.

viskas kaip ir ok, tik o ka daryti jeigu rasyja kitus pati priveda iki
visokiu krastutinumu? a, didysis neutralumo diplomate?

tarkim del istorijos irgi galim uzsimerkti, ok. net gi pries
pasikartojancius veidmainizmus ir pazadu nesilaikymus galima uzsimerkti, gal
ne nagla melavima ziurint i akis, ok. bet ka daryti jei zaidejas pastoviai
mala suda uz nugaros, siulai vis tiek su juo graziai kartu toliau sokius
sokti? nu bl, gal geriau tegul mane dulkina amerikonas, nei as ramiausiai
apsimetinesiu kad neesu dulkinamas rasyjos. isivaizduok toki zaideja kazino,
butu nafig ismestas gan greitai.

grubiai cia taip as