Tema: Re: Reksim greit vieninteliai
Autorius: Audrys
Data: 2017-06-17 17:19:38
tik kad joks ciulpimas nepades, jei jav nuspres kad ginti neatitinka jos
interesu. kaip padare ir po karo.

"mcboat"  wrote in message news:oi2tk0$im4$1@trimpas.omnitel.net...

BD nera daunas. Tiesiog jo seima buvo represuota. Dabar pamates traukini
Zenonas ima nekontroliuojamai shlapintis. Zmogus pasiruoses ciulpti
zydams ir jav armijai, tik kad ji apsaugotu nuo Putino.

Juozas K. wrote:

> ne nu jau tas BD tai sakes... o as kas toks? galima ir man medali?
>

> "Gintas" <nesvarbu@gmail.com> wrote in message

Prezidentas