Tema: Re: Kiek ir kokiu tanku turi kombainiorai
Autorius: Gintas
Data: 2017-05-29 10:49:53
Posto autorius pradejo posta su klausimu, kiek kombainiorai turi tanku. Manau, naturalu paklausti, kiek yra tu vietiniu kombainioriu su tais tankais. Jei tamstai neidomu, kiek vietiniu  kombainioru su tais tankais priesinasi Kijevo siustai reguliariai armijai-tai tamstos reikalas.

Gal kas posto pasinaudos posto autoriaus ideta nuotroda ir pakomentuos, kiek ten tu vietiniu stojo pries Kijevo valdzia