Tema: Re: Rusijos pasididžiavimas
Autorius: Gintas
Data: 2017-05-22 17:09:13
dar vienas glusius :)

Nieko ner juokingiau, kaip girdet teigiant priesingai, nei patys viesai skelbiam. Specialiai vatinukui:

Pusantro tūkstančio ginkluotų civiliais aprengtų savanorių kirto Klaipėdos krašto sieną ir neįtikėtinai sėkmingai nuvertė kraštą administravusią valdžią. Tai buvo didžiausia ir sėkmingiausia Lietuvos karinė operacija po nepriklausomybės kovų 1918-1920 m. – tikras pasididžiavimas šalies tautinei sąmonei ir susitelkimo pavyzdys.
http://kultura.lrytas.lt/istorija/klaipedos-krastas-buvo-atgautas-ar-okupuotas.htm