Tema: Re: GOST
Autorius: SVYT
Data: 2017-05-20 07:33:21
Visuomeneje, kur niekas netrukdo susirast partneri isprievartavimu
 labai nedaug, todel esu uz prostitucijos iteisinima. Cecenams
 pilna geju klubu, bet kuris taksistas nuves. Tokio tipo
 isprievartacimu buvo daugybe aovietu sajumgoje, nes baude abudu,
 del to ir kilo nepykanta homoseksulams, kai didele dalis vyru
 buvobnugirdyta ir isprievartauta, o jei pasiskusi ir neirodysi
 kad priesinaisi (juk kartu gerei, nesi sumustas) sesi ir pats.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/