Tema: Re: Slove naujiems pasiekimams be analogu!
Autorius: tikrasis sbalen
Data: 2017-05-12 21:15:12
siaip dalino uz mokslus, ne uz komsomola, bet pasitaikydavo ir
nuolaidziavimu, stai pvz man "uz labai gera atskiru dalyku mokejima"
(kad nuotrauka pakabintu mokykloje, kur nesiskutes fotkinausi)
prisiejo eiti prasydintis pas braizybine mokytoja, kad trajaka pataisytu
i 4. Et, nieko verti epizodai. bala nemate. chrien s chujem.
komsomolcu aktyvistu uuu kaip nekenciu. ir dabar yra - lojalus viskam,
akeles tik ziba, is akiu atpazistami. blizgesio.
pragmatizmo truksta politikoje, visi katalikai arba antikatalikai, o
protestantu kaip ir nerasta.

"Tomas" <info@nigeria.gov> ra?e news:of2pt2$7rv$1@trimpas.omnitel.net: