Tema: Re: QWX xuj
Autorius: tikrasis sbalen
Data: 2017-05-09 20:53:55
Jei kalbama apie Konstitucines nuostatas,  tai tik tokiame lygyje,
nenusileidziant iki gincu su ikyriais sapaliojimais: "teise i raides",
"atimineja pilietybe", "seima yra bet kas".
Tokiems yra atsakymas - Referendumas.
Bet kokius bandymus apeiti Konstitucija reikia vertinti kaip valstybes
isdavyste.

romel <rbl@gmail.com> ra?e news:oessmq$8s1$1@trimpas.omnitel.net: