Tema: Re: Kur Lietuvos opozicija?
Autorius: kar.t
Data: 2017-04-28 22:28:18
man atrodo ji ta pripazinima padare per daug nepolitikuodama, bet kadangi
viska parode per TV masems - tai elitas uzsiparino.

o tos idejos ir gyvavimo ir patiems donbaso gyventojams nlb reikia, jie
nori i Rasieja. Norint gyventi Ukrainoje reikia mokintis ukrainieciu
kalbos, o to nieks nenori. Panasiai buvo VLN, bet tik donbase ne tie
gyventoju skaiciai. O zmones zusta visu pirma del Ukrainos.