Tema: Re: Kas cia dabar?
Autorius: Gintas
Data: 2017-04-25 11:37:44
Pusles atveju Lietuva vien uz jo nuoma ismokes trigubai tiek, kiek jis naujas kainuoja ir paskui dar pirks (planuoja)

Durni tik nesuvokia kiek mums (skirtingai nuo latviu) tas mistinis saugumas kainuoja. Deretu sakyt taip: geriau metus pakentet ir nusipirkt buta, nei iskart  issinuomuot buta 10-ciai metu uz triju (!) nauju butu kaina. Parodyk man nerizikinga bizni , duodanti 30 proc. per metus 10metų garantuotu pajamu. Laivo nuvertejimas po 10m bus nedidelis, nes jo eksplotavimo laikas gerokai ilgesnis. Latviai juokiasi susiriete del tokio lietuviu durnumo. O dar juokingiau-kad lietuviai didziuojasi tuo, kad taip apsikvailino: maza to, kad tokia nuoma moka, dar ir palukanas turi segti uz pasiskolintus pinigus. Ir uzsienieciu igula samdyt. Terminala statyt ir priziuret. Saugot diena nakti viska nuo teroristu. Parupinom pilnas latviu sauguma, pastariesiems neinvestavus nei cento?