Tema: Re: Bogdanas Nukenksminti S Koreja
Autorius: tikrasis sbalen
Data: 2017-04-19 21:03:34
kas neloshia pagal shuleriu taisykles, tas yra prakeiktas ne tik todel,
kad nepriklausomas, bet labiau kad gali inesti ir i abejoniu i patvarkyto
pasaulio "tarptautine bendruomene", kuri yra tokia del to, kad apsishauke
tokia. Kaip kad katalikybe isikalusi galvon, kad jos tiesa vienintele.
blogai gyvena ir indusai, bet visi gerisi, kaip purvinam gange
besimaudant akys zerisi.
geometrine skolu progresija. valstybes, tautos ir pilietybes nunyks.
Question of time. Didysis persikalimas del resursu. Gerai, kad da
uzkaboryje gyvenam, bet nereiketu savanorishkai darytis fronto linija.
Ponu Lietuva mano, kad po ju nors ir tvanas.

Brokolis <bbr@a.b.com> ra?e news:od5ph2$e2a$1@trimpas.omnitel.net: