Tema: Re: Ka dabar daryt?
Autorius: tikrasis sbalen
Data: 2017-04-15 17:35:33
uzibaudes buvau cia rasyti, bet toki beviltiska tupizma, kaip tu, reikia
prakomentinti
jei moki skaityti ir isvadas daryti - rusai buvo ispeti is anksto apie
tomahaukus, usa tai dare BIJODAMI, kad uzgaus koki ruskeli ir tada pize.
Dangaus uzdarymo reikalai yra politinis, o ne techninis reikalas.
Supranti, asile ?

Bronco <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> ra?e