Tema: Re: Tarptautiniu ekspertu isvados
Autorius: Audrys
Data: 2017-04-14 19:35:46
ant kiek turi galva but pilna skysto shudo, kad nepazistamam zmogui aiskint
apie jo realu gyvenima .....
ir vel eilini karta kazkoks nupezes labasuskis nesugeba apsieit be rusu
kalbos (cmo). apgailetinai defektyvi kalbele .....

"spakainas"  wrote in message news:ocq5tm$p65$1@trimpas.omnitel.net...

Labai sėkmingai nusifiltravo pagal vardą :)
Bet visgi galvoju - ant kiek žmogui gyvenimas nenusisekė - realiam
gyvenime visi dūxina, tai dar ir newsuose į šitlistą kiša. ČMO visomis
prasmėmis.