Tema: Re: Eurovizija -kaip Olimpiada
Autorius: Barzdukas
Data: 2017-03-25 08:30:48
Prisimink save praejusiais metais po eurovizijos balsavimo rezultatu.
Visiems kaip ir px buvo, tik tu pradejei slapimo nelaikyt. Man is pirmo
trejetuko tik Australija patiko, bet kad ji nelaimejo tai giliai dzin.
Nezinau kiek tu ezio korteliu turejei isnaudot kad po to isterinis sokas
buvo.
Sakai jog rupiniesi lietuviskais reikalais ir necituoji rusisku
puslapiu, bet labai stipriai reaguoji i viska kas parodo plika caro
uzpakali. Net ir cia, jei kas kreipiasi i vatnykus, atsiliepiat iskart
judu su Audrysu. Pagal tai galima sprest kas esi. Jei as buciau vatnikas
tai irgi reaguociau i tokius postus bei ginciau savo pozicijas kitus
klumpem, pidrijotais ar dar kokiais naujadarais is jusu kolegos
proktologo zodyno vadindamas.