Tema: Re: Baltarusių atominė energetika
Autorius: Barzdukas
Data: 2017-03-19 18:41:42
As apie tai kad zmones kazka nepriklausomo matytu ir girdetu. Ar
atsakysi? Pas mus ir Janutiene gali laidas vest bei knygas "Raodonoji
Dalia" isleist. Gali Bartasiunaite rasyt ir kalbet ka tik benoretu. Ar
tokiam kaip pervy baltyski apie boteksa parodytu ka jis
devyniasdesimtaisiais su kriminalu veike?