Tema: Re: Lietuvis Durbinas
Autorius: sbalen
Data: 2017-02-21 21:33:17
Toks pastebejimas zydine tema - man keista, kad gerimasi tuo faktu, kad
lietuviu miestas Vilnius buvo is lietuviu atimtas, uzkolonizuotas atejunu,
bet tuo reikia privalomai dziaugtis ir vadinti "siaures jeruzale".
iteigtas absurdas

analyzas <ana@leese.com> ra?e news:o8i2vc$1om$1@trimpas.omnitel.net: